ZAVŘÍT MENU
0

Váš košík je prázdný.

CELKEM
0 položky
0.00 Kč
Nakupte ještě za 700.00 Kč
a máte dopravu po Praze ZDARMA
K OBJEDNÁVCE
0

Často kladené dotazy

ROZVOZ, DOPRAVA, VYZVEDNUTÍ V PRODEJNĚ

Doručíte mi nákup na mojí adresu?

Nyní rozvážíme objednávky pouze v oblasti Prahy, kde poštovní směrovací číslo začíná číslicí 1. Rádi bychom v co nejkratší době rozšířili zaváženou oblast, abychom byli dostupnější pro více zákazníků.

Kolik stojí doprava?

Abychom vám objednávku dovezli, musí být v minimální hodnotě 200 Kč. Doprava objednávek do 699 Kč stojí 59 Kč. Doprava objednávek nad 700 Kč je ZDARMA.

Vynesete mi nákup až ke dveřím?

Ano, naši kurýři Vám nákup rádi vynesou, nebojte se jim říct.

V kolik hodin mi nákup dovezete?

Nákupy v Praze rozvážíme od pondělí do soboty vždy mezi 8. a 20. hodinou, můžete vybírat ze 4 závozových oken. Záleží však, zda si vybíráte zboží s uvedenou dostupností "ihned", nebo zboží s delší dostupností.

V kolik hodin si mohu nákup vyzvednout v prodejně?

Nákup obsahující "zboží dostupné ihned" si můžete vyzvednout už hodinu po objednání od pondělí do soboty, vždy od 9 ráno a nejpozději 30 min před uzavřením prodejny. Naše otevírací doby najdete tady.

Nákup obsahující "zboží na objednávku" si můžete vyzvednout za 2, 3 nebo 5 dní po 12:00, nejpozději 30 min před uzavřením prodejny, následující den nejdříve od 9:00. Zboží je potřeba objednat do 12:00.

Budete v budoucnu jezdit i na mou adresu?

Že ještě nedoručujeme k vám? To se může brzy změnit. Na základě zájmu budeme rozvoz rozšiřovat i na další lokality. Sledujte náš web, sociální sítě nebo se přihlaste k oběru novinek, ať vám nic neunikne.

Jak je zajištěna správná teplota při dopravě?

Vše nákupy jsou rozváženy vlastními auty s chladicími boxy, aby se k vám dostávalo jen to nejčerstvější zboží.

V jakých prodejnách si mohu svůj nákup vyzvednout?

Nákup si můžete vyzvednout v Praze v následujících prodejnách:

- Praha 10 - Zahradní Město (Žirovnická 316/8)
- Praha 4 - Braník (Nad Lesním divadlem 2692/83)
- Praha 9 - Letňany (Havířovská 473)

Musím v prodejně čekat až na mě přijde řada?

Čekat ve frontě nemusíte! Zákazníci e-shopu mají přednost u označené podklady vedle teplého pultu.

REKLAMACE A ZPĚTNÁ VAZBA

Nejsem spokojený. Kde můžu nákup reklamovat?

V případě, že nebudete spokojeni, kontaktujte naši zákaznickou linku 702 172 035, kde uděláme vše k vaší spokojenosti.

Do kdy vám musím dát o reklamaci vědět?

Váš nákup doporučujeme zkontrolovat neprodleně po jeho převzetí. U čerstvých surovin určených ke spotřebě do 24 hodin je třeba reklamaci učinit do 24 hodin od jejich převzetí.

Kam mohu předat podnět na zlepšení?

Kontaktujte nás pomocí telefonu, nebo e-mailu, k vaší spokojenosti uděláme vše. Kontakt najdete zde.

REGISTRACE, MŮJ ÚČET

Musím se před nákupem registrovat?

Registrace (vytvoření účtu) není pro úspěšné vyřízení vaší objednávky potřeba. Postačí nám mailová adresa, telefon a adresa dodání nebo místo vyzvednutí.

Co k registraci potřebuji?

Pro úspěšnou registraci a tedy vytvoření účtu je potřeba váš platný e-mail a heslo. Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte další potřebné informace jako své telefonní číslo a adresu.

Proč potřebujete moje telefonní číslo?

Vaše aktuální telefonní číslo slouží k tomu, abychom vás mohli informovat o stavu a doručení Vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.

Musím při registraci vkládat údaje své platební karty?

Při registraci nemusíte vkládat detaily vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (citlivá data samozřejmě budou zakódována).

Jak je nakládáno s mými osobními údaji?

Ochraně osobních údajů věnujeme velkou pozornost. V tomto dokumentu naleznete informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, k jakým účelům je používáme, komu je můžeme předávat a jaká máte v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů práva.

NÁKUP A OBJEDNÁVKA

Mám se pro nákup příhlásit do svého účtu?

Pokud už účet máte, přihlašte se. Budete tak mít přehled o svých nákupech.

Můžu si uložit oblíbené produkty nebo si vytvořit nákupní seznam?

Pracujeme na tom! Již brzy si v e-shopu budete moci vytvářet nákupní seznamy se svými oblíbenými položkami.

Nemohu najít položku. Kam se můžu obrátit?

Pokud se Vám nedaří položku najít, obraťte se na zákaznickou podporu na čísle 702 172 035.

Jak je čerstvé maso balené?

Maso vám zabalíme přesně tak, jak jste na to zvyklí z našich prodejen. Jsme přece pořád řeznictví, nejen e-shop.

Jak je to s nákupem "zboží na objednávku"?

Pokud do 12:00 přidáte do svého košíku "zboží na objednávku", e-shop Vám automaticky nabídne možnost vyzvednutí/dodání za 2 - 7 dní (dle zboží).

Vyzvedávat můžete v prodejně daný den nejdříve po 12:00, nejpozději půlhodiny před uzavřením prodejny, následující den nejdříve od 9:00.

V případě dodání Vám bude nabídnuto nejbližšímožné závozové okno, tj. mezi 14:00 - 17:00.

Mám v košíku zboží dostupné ihned a zboží dostupné za 2 dny. Kdy nákup bude?

Pokud máte v košíku zboží s různou dostupností, můžete si vybrat, zda chcete dodání/vyzvednutí rozdělit do uvedených dnů, nebo objednávku sloučit do jedné s dodáním nejzažšího uvedeného dne.

Pokus si vyberete rozdělení objednávek, bude Vám v případě dodání na adresu účtována doprava za každé dodání.

Jak fungují závozová okna?

Dle času uskutečnění Vaší objednávky Vám budou nabídnuta závozová okna. Nebližší možné závozové okna jsou stanovena takto:

čas objednávky nejbližší možné závozové okno
zboží dostupné ihned 18:01 - 10:00 11:00 - 14:00
10:01 - 13:00 14:00 - 17:00
13:01 - 16:00 17:00 - 20:00
16:01 - 18:00 08:00 - 11:00
Můžu si objednat vyzvednutí/doručení na další dny?

Ano, vy si vyberete, který den chcete nákup doručit nebo vyzvednout.

Je u masa či uzenin nějaká minimální nebo maximální hmotnost pro objednávku?

U masa Vám náš řezník odsekne nejméně 250 g, u uzeniny a lahůdek navážíme nejméně 50 gramů.

Jakou má zboží trvanlivost, jaké je doporučené skladování?

Nabízíme čerstvé maso, uzeniny i lahůdky, garantujeme tedy trvanlivost 24 hodin od dodání, při skladování +1 až +4 °C

Jaká může být odchylka objednané váhy od dodané?

U některých produktů (např. maso, uzeniny) je opravdu těžké krájet na gram přesně. Někdy ukrojíme kousek trochu větší. Děláme vše proto, aby odchylka byla maximálně 10%.

Kde a jak mohu provést storno objednávky?

Storno objednávky může provést jen zákaznická podpora. Pokud potřebujete objednávku zrušit, zavolejte nám na číslo 702 172 035 a uveďte důvod.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka bude na vašem účtu zadržena a následně po zrušení objednávky vrácena zpět.

PLATBA

Jak mohu za nákup zaplatit?

Váš nákup můžete zaplatit bezhotovostně platební kartou prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány, bezhotovostně kartou nebo hotově. Při vyzvednutí v prodejně navíc i stravenkami.

Mohu platit stravenkami nebo stravenkovou kartou?

Stravenkami je možné platit pouze v při vyzvednutí nákupu v prodejně. Stravenkovou kartu v současnosti nepřijímáme.

Jaké stravenky v prodejně přijímáte?

V našich prodejnách přijímáme stravenky Cheque Dejeuner - Cadhoc, Jídelní kupon, šek servis; Endered - Compliments, Service, Ticker Restaurant; Sodexo - Gastro, Dárkový, Asistence, Bonus.

Funguje platba za 14 dní TWISTO?

Odloženou platbu není možné využít.

Proč se mi při platbě kartou online zablokuje vyšší částka, než je reálná částka nákupu?

U některých produktů (např. maso) je opravdu těžké krájet na gram přesně. Někdy ukrojíme kousek trochu větší a odeslaný nákup pak stojí více, než byla odhadovaná cena objednávky v e-shopu. Pokud v košíku máte položky, které budeme vážit až při přípravě objednávky, zablokujeme si při platbě předem o cca 10 % vyšší částku. Do několika dní od doručení nákupu vám samozřejmě částku nad cenou nákupu vrátíme na účet zpět. Přesnou cenu doručeného zboží si můžete ověřit na účtence, která je každému nákupu přiložena. Pokud by se vám peníze na účet nevrátily, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, která platbu prověří.