Často kladené dotazy
ROZVOZ, DOPRAVA, VYZVEDNUTÍ V PRODEJNĚ
Nyní rozvážíme objednávky pouze v oblasti Prahy, kde poštovní směrovací číslo začíná číslicí 1. Rádi bychom v co nejkratší době rozšířili zaváženou oblast, abychom byli dostupnější pro více zákazníků.
Abychom vám objednávku dovezli, musí být v minimální hodnotě 200 Kč. Doprava objednávek do 699 Kč stojí 59 Kč. Doprava objednávek nad 700 Kč je ZDARMA.
Ano, naši kurýři Vám nákup rádi vynesou, nebojte se jim říct.
Nákupy v Praze rozvážíme od pondělí do soboty vždy mezi 8. a 20. hodinou, můžete vybírat ze 4 závozových oken. Záleží však, zda si vybíráte zboží s uvedenou dostupností "ihned", nebo zboží s delší dostupností.
Nákup obsahující "zboží dostupné ihned" si můžete vyzvednout už hodinu po objednání od pondělí do soboty, vždy od 9 ráno a nejpozději 30 min před uzavřením prodejny. Naše otevírací doby najdete tady.
Nákup obsahující "zboží na objednávku" si můžete vyzvednout za 2, 3 nebo 5 dní po 12:00, nejpozději 30 min před uzavřením prodejny, následující den nejdříve od 9:00. Zboží je potřeba objednat do 12:00.
Že ještě nedoručujeme k vám? To se může brzy změnit. Na základě zájmu budeme rozvoz rozšiřovat i na další lokality. Sledujte náš web, sociální sítě nebo se přihlaste k oběru novinek, ať vám nic neunikne.
Vše nákupy jsou rozváženy vlastními auty s chladicími boxy, aby se k vám dostávalo jen to nejčerstvější zboží.
Nákup si můžete vyzvednout v Praze v následujících prodejnách:
- Praha 10 - Zahradní Město (Žirovnická 316/8)
- Praha 4 - Braník (Nad Lesním divadlem 2692/83)
- Praha 9 - Letňany (Havířovská 473)
Čekat ve frontě nemusíte! Zákazníci e-shopu mají přednost u označené podklady vedle teplého pultu.
REKLAMACE A ZPĚTNÁ VAZBA
V případě, že nebudete spokojeni, kontaktujte naši zákaznickou linku 702 172 035, kde uděláme vše k vaší spokojenosti.
Váš nákup doporučujeme zkontrolovat neprodleně po jeho převzetí. U čerstvých surovin určených ke spotřebě do 24 hodin je třeba reklamaci učinit do 24 hodin od jejich převzetí.
Kontaktujte nás pomocí telefonu, nebo e-mailu, k vaší spokojenosti uděláme vše. Kontakt najdete zde.
REGISTRACE, MŮJ ÚČET
Registrace (vytvoření účtu) není pro úspěšné vyřízení vaší objednávky potřeba. Postačí nám mailová adresa, telefon a adresa dodání nebo místo vyzvednutí.
Pro úspěšnou registraci a tedy vytvoření účtu je potřeba váš platný e-mail a heslo. Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte další potřebné informace jako své telefonní číslo a adresu.
Vaše aktuální telefonní číslo slouží k tomu, abychom vás mohli informovat o stavu a doručení Vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.
Při registraci nemusíte vkládat detaily vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (citlivá data samozřejmě budou zakódována).
Ochraně osobních údajů věnujeme velkou pozornost. V tomto dokumentu naleznete informace o tom, jaké osobní údaje zpracováváme, k jakým účelům je používáme, komu je můžeme předávat a jaká máte v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů práva.
NÁKUP A OBJEDNÁVKA
Pokud už účet máte, přihlašte se. Budete tak mít přehled o svých nákupech.
Pracujeme na tom! Již brzy si v e-shopu budete moci vytvářet nákupní seznamy se svými oblíbenými položkami.
Pokud se Vám nedaří položku najít, obraťte se na zákaznickou podporu na čísle 702 172 035.
Maso vám zabalíme přesně tak, jak jste na to zvyklí z našich prodejen. Jsme přece pořád řeznictví, nejen e-shop.
Pokud do 12:00 přidáte do svého košíku "zboží na objednávku", e-shop Vám automaticky nabídne možnost vyzvednutí/dodání za 2 - 7 dní (dle zboží).
Vyzvedávat můžete v prodejně daný den nejdříve po 12:00, nejpozději půlhodiny před uzavřením prodejny, následující den nejdříve od 9:00.
V případě dodání Vám bude nabídnuto nejbližšímožné závozové okno, tj. mezi 14:00 - 17:00.
Pokud máte v košíku zboží s různou dostupností, můžete si vybrat, zda chcete dodání/vyzvednutí rozdělit do uvedených dnů, nebo objednávku sloučit do jedné s dodáním nejzažšího uvedeného dne.
Pokus si vyberete rozdělení objednávek, bude Vám v případě dodání na adresu účtována doprava za každé dodání.
Dle času uskutečnění Vaší objednávky Vám budou nabídnuta závozová okna. Nebližší možné závozové okna jsou stanovena takto:
čas objednávky | nejbližší možné závozové okno | |
zboží dostupné ihned | 18:01 - 10:00 | 11:00 - 14:00 |
10:01 - 13:00 | 14:00 - 17:00 | |
13:01 - 16:00 | 17:00 - 20:00 | |
16:01 - 18:00 | 08:00 - 11:00 |
Ano, vy si vyberete, který den chcete nákup doručit nebo vyzvednout.
U masa Vám náš řezník odsekne nejméně 250 g, u uzeniny a lahůdek navážíme nejméně 50 gramů.
Nabízíme čerstvé maso, uzeniny i lahůdky, garantujeme tedy trvanlivost 24 hodin od dodání, při skladování +1 až +4 °C
U některých produktů (např. maso, uzeniny) je opravdu těžké krájet na gram přesně. Někdy ukrojíme kousek trochu větší. Děláme vše proto, aby odchylka byla maximálně 10%.
Storno objednávky může provést jen zákaznická podpora. Pokud potřebujete objednávku zrušit, zavolejte nám na číslo 702 172 035 a uveďte důvod.
Částka bude na vašem účtu zadržena a následně po zrušení objednávky vrácena zpět.
PLATBA
Váš nákup můžete zaplatit bezhotovostně platební kartou prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány, bezhotovostně kartou nebo hotově. Při vyzvednutí v prodejně navíc i stravenkami.
Stravenkami je možné platit pouze v při vyzvednutí nákupu v prodejně. Stravenkovou kartu v současnosti nepřijímáme.
V našich prodejnách přijímáme stravenky Cheque Dejeuner - Cadhoc, Jídelní kupon, šek servis; Endered - Compliments, Service, Ticker Restaurant; Sodexo - Gastro, Dárkový, Asistence, Bonus.
Odloženou platbu není možné využít.
U některých produktů (např. maso) je opravdu těžké krájet na gram přesně. Někdy ukrojíme kousek trochu větší a odeslaný nákup pak stojí více, než byla odhadovaná cena objednávky v e-shopu. Pokud v košíku máte položky, které budeme vážit až při přípravě objednávky, zablokujeme si při platbě předem o cca 10 % vyšší částku. Do několika dní od doručení nákupu vám samozřejmě částku nad cenou nákupu vrátíme na účet zpět. Přesnou cenu doručeného zboží si můžete ověřit na účtence, která je každému nákupu přiložena. Pokud by se vám peníze na účet nevrátily, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu, která platbu prověří.